Klucz do twojej siły

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki czy totalne
tani cialis
wyeliminowanie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj wedle zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Tym samym zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w każdej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Łatwe? To do działania, a raczej do łóżka!

Chętka na seks zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uzależniony jest także od dyspozycji organizmu. tadalis
Z tej przyczyny poza troską o odpowiednią oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, aby sprostał zadaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz odrzucenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas jest w stanie dopisać parę własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie smacznego i pomysłowego jedzenia: miło oraz sielankowo lub aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra