Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, lecz też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć ważnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. W chwili picia napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale szybko można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle istotnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy oraz wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten bierze udział także w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która wpływa na odpowiednie wytwarzanie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty